צביעת הבית על פי תורת הפאנג שוואי

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

בשנים האחרונות, לרובנו נמאס מהצבע הלבן בבית, שמסמן אומנם ניקיון, אך גם שעמום. יותר אנשים כיום מעוניינים לצבוע את הבית ולקשט אותו בצבעים צבעוניים, על מנת שהוא יתעורר לחיים. הצבעים בבית, מהווים גורם חשוב בתהליך העיצוב, על מנת לשמור על ההרמוניה בבית, כדאי שתצבעו אותו על פי תורת הפאנג שוואי. מהם עקרונות הצביעה על פי הפאנג שוואי ? ובאילו שילובי צבעים כדאי לנו להשתמש?

מהם עקרונות הצביעה על פי הפאנג שוואי?

תורת הפאנג שוואי, קובעת כי עיצוב החלל וסביבת המגורים הביתית שלנו, היא למעשה עיצוב הנוף והמראה של חיינו אליו אנחנו מתעוררים כל בוקר, שוהים עם המשפחה במשך היום והולכים לישון. מכאן שכמו שאנחנו אוהבים לנפוש ולצאת למסעות של טיולים ומנוחה במקומות אקזוטיים, על מנת להתרענן ולשנות את הנוף שאנחנו רגילים לקום אליו מידי יום, כך אנחנו גם צריכים לעשות בביתנו הקט. על פי הפאנג שוואי, לצבעים יש חשיבות מאוד גדולה בעיצוב הבית והחלל שמסביבו אנחנו חיים ומבלים במהלך היום. הצבעים על פי תורת הפאנג שוואי, הם סוג של תדר אנרגטי שמשפיע עלינו, גם כשאנחנו לא ממש שמים לב לכך. יש למשל מקומות שיהיו צבועים בצבעים כהים, שיגרמו לנו לתחושה של חרדה ומתח תמידי, לעומת זאת יש מקומות אשר צבועים בצבעים בהירים, אשר יגרמו לנו לתחושה אופטימית ורוגע. מכאן חשיבותו הרבה, של הצבע בעיצוב, לכן חשוב שנקפיד לבחור בו בתבונה ולא רק על מנת להתאים אותו לרהיט.

אילו שילובי צבעים מומלצים על פי הפאנג שוואי?

תורת הפאנג שוואי, מחלקת את הצבעים לחמישה מחלקות, כאשר כל אחת מהמחלקות משפיעה אחת על השנייה והן נעות בתדר אנרגטי בצורה של מעגל. חלק ממחלקות הצבעים מתנגשות אחת בשנייה וחלק אחר ממחלקות הצבעים, זורמות ביחד בהרמוניה עם התדר האנרגטי, תוך כדי שהם תומכות אחת בשנייה. לכן לפני שאנחנו קונים את הצבעים, לא כדאי לנו לקנות אותם בגלל שאנחנו מתרשמים ממראה העיצוב לוגו שלהם, אלה מהחיבור שנוצר בין הצבעים והרגש האנרגטי, שהם יוצרים אצלנו. בין מחלקות הצבעים שמשתלבות ליחידה הרמונית אחת תוכלו למצוא את מחלקת העץ והמים כאשר הצבעים שמשתלבים ביחד הם הירוקים והכחלחלים עם הצבעים האדומים והסגולים. שילוב נוסף הוא בין מחלקת האדמה והמתכת, כאשר הצבעים שמשתלבים ביחד הם צבעי הבז' החומים עם צבעי הכסף המתכתיים. אם אתם מחפשים צבעים יותר בהירים תוכלו לשלב בין צבעי המים והעץ, בהם תוכלו להרכיב צירופים של צבעים כחולים בהירים עם צבעים ירוקים בהירים. כמובן, כדאי שתיקחו בחשבון את העובדה, שככל שתשלבו יותר צבעים ביחד, כך תצרו כאוס בבית וזה גם יגרום להרגשה לא נעימה והתנגשות אנרגטית, לכן מומלץ לבחור שני סוגים של צבעים ולשחק עם הגוונים שלהם, במידה כמובן, על מנת לשמור על ההרמוניה.